Domov       
AkcijeSlike na zalogiNovosti
KVALITETNA, ROČNO IZDELANA OLJA NA PLATNU PO IZJEMNIH CENAH
Ambientalne slike
Cezanne
Da Vinci
Decor Art
Degas
Gauguin
Gris
Klimt
Manet
Marc
Michelangelo
Modigliani
Monet
Pissarro
Rembrandt
Renoir
Rubens
Sisley
Van Gogh
Naši umetniki vam motiv s fotografije ročno naslikajo na platno
Vračilo blaga, reklamacije in stvarne napake

Pri Decor Artu se zavedamo, da ima nakup preko spletne trgovine poleg številnih prednosti tudi eno pomanjkljivost: izdelka pred nakupom ne moremo prijeti v roke in si ga podrobneje z vseh strani ter pod različnimi zornimi koti ogledati. Zato nas včasih ob takšnem nakupovanju skrbi, da izdelek, ki smo ga naročili na spletu, morda ne bo takšen, kot pričakujemo. Vendar naj vas nikar ne skrbi!  In to iz dveh razlogov. Prvič, velika večina naših kupcev je nad sliko, ki jo dobijo, preprosto navdušena. Pravijo, da je slika bistveno boljša, kot so pričakovali. Pravijo tudi, da je podobnost med sliko na ekranu in izdelkom neverjetna, da barve na sliki kar žarijo, da sta jih očarala globina slike in relief  nanosa oljnih barv. In drugič, vaš nakup je popolnoma brez tveganja: če bi se zgodilo, da vam slika iz naše spletne ponudbe ne bi bila všeč, nam jo lahko v 30. dneh od prevzema preprosto vrnete.  In mi vam bomo v petih dneh po prejemu izdelka vrnili denar.

Pogoji vračila in reklamacije

Kupec lahko brez stroškov in brez navedbe razloga kadarkoli v času med opravljenim naročilom v spletni trgovini in dobavo izdelka odstopi od nakupa. To naredi tako, da na spletni naslov info@decorart.si pošlje sporočilo, da odstopa od naročila, ali pa na sedež podjetja (elektronsko ali po navadni pošti) posreduje izpolnjen Obrazec za odstop od naročila / pogodbe.

Če kupec po prejemu izdelka ni zadovoljen z naročeno in dobavljeno sliko iz naše spletne ponudbe, lahko najpozneje v 30. dneh od prevzema slike brez navedbe razloga odstopi od nakupa. To naredi tako, da na spletni naslov info@decorart.si pošlje sporočilo, da odstopa od nakupa. Izdelek potem skupaj z izpolnjenim Obrazcem za odstop od naročila / pogodbe ali brez njega v 14. dneh preprosto vrne na sedež podjetja. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v enakem stanju kot je bilo prevzeto s strani kupca. Kupec krije samo stroške vračila blaga. Nemudoma, najkasneje pa v 14. dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, bomo kupcu vrnili vplačano kupnino. Podjetje Agent d.o.o. si pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je poslal blago nazaj.

Će kupec ugotovi, da se je izdelek med transportom od podjetja do kupca poškodoval, mora o tem nemudoma, najkasneje pa v petih dneh po prejemu izdelka, obvestiti podjetje. Poškodovani izdelek mora kupec najkasneje v 14. dneh vrniti na sedež podjetja. Nemudoma, najkasneje pa v 14. dneh po prejemu obvestila o poškodovani pošiljki, bomo kupcu vrnili vplačano kupnino. Podjetje Agent d.o.o. si pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega poškodovanega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je poslal poškodovano blago nazaj.

Stvarne napake

Podjetje mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna: 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko kupec podjetju sporoči osebno, po navadni ali elektronski pošti.

Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil podjetje o napaki, ima pravico od podjetja zahtevati, da: ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od podjetja zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka. Pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na izdelku ni sporna, bo podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih ugodilo kupčevi zahtevi v zvezi z odpravo stvarne napake.

Podjetje bo pisno odgovorilo kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na izdelku sporen.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

KONTAKT
Niste našli nič primernega?
Imate posebne želje ali pričakovanja? Želite barve, stil, avtorja ali dimenzijo slike, ki jih v naši ponudbi niste našli? V spletni prodajalni DecorArt znamo prisluhniti vašim željam!
Pišite nam
DARILNI BON
Bi radi obdarili svoje najbližje, prijatelja ali poslovnega partnerja? Kupujete za nekoga drugega, pa ne veste kakšno sliko bi izbrali? Pošljite mu DecorArtov darilni bon! Z nakupom dobite po pošti darilni bon, ki ga boste lahko podarili. Prejemnik ga bo unovčil ob nakupu izdelka iz naše trgovine.
Naročite darilni bon
E-NOVICE
Našo ponudbo slik in okvirov stalno širimo in jo dopolnjujemo z različnimi
cenovnimi ugodnostmi. Če želite, vas lahko o novostih in popustih v naši galeriji redno obveščamo na vaš e-mail, kamor vam bomo občasno pošiljali tudi zanimivosti iz življenja znanih slikarjev ter uporabne nasvete v zvezi z izbiro slik in okvirov.
Vaš email
Potrdi
OKVIRI
Vse slike, ki jih kupite v spletni trgovini DecorArt, vam po želji tudi uokvirimo.
Kakšen okvir izbrati?
PARTNERJI
Hughes Design
Okviri V
Lesnina d.d.
Revija Hiše
NETKO 2006: Decor Art, najboljša spletna trgovina!
Finance: DecorArt - ustvarjalna trgovina
DecorArtov razstavni prostor v Ljubljani
Okviri IN
IzaQ - Inštitut za kvaliteto življenja
Odstop od naročila / pogodbe
Splošni in prodajni pogoji